سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه شنبه 85 آذر 21 , ساعت 8:15 عصر

شاهکارهای   ریاضی

 

ووااایییی

 

عاشق

ننننننظظظظظظررررررر


سه شنبه 85 آذر 21 , ساعت 7:54 عصر

Bi chareh pesara: 1)Age tip bezanan beran biron migan baki gharar dari? 2)Age lebasaie mamoli beposhan migan to aslan salighe nadari. 3)Age ziad began doset daram migan baz che naghsheie to sarete? 4)Age nagan doset daram migan paye kase dige vasate. 5)Age ziad beheshon zang bezanan migan etemad nadari? 6)Age ye modat zang nazanan migan mesle inke saret kheily shologhe. 7)Age to khone ziad bekhandan migan chie mast shodi? 8)Age nakhandan migan che margete ashegh shodi? 9)Age sham bekhan migan hamash be fekre shekameshe. 10)Age sham nakhan migan malom nist ba ki sham koft karde


جمعه 85 آذر 10 , ساعت 11:7 عصر

 

Adobe :
اسم رودخانه ای که از پشت منزل مؤسس آن جان وارناک عبور می کند.

Apple :
میوه مورد علاقه استیو جابز مؤسس و بنیانگذار شرکت اپل سیب بود و بنابراین اسم شرکتش را نیز اپل (به معنی سیب ) گذاشت.

Cisco :
مخفف شده کلمه سان فرانسیسکو (San Francisco) است که یکی از بزرگترین شهرهای امریکا است.

Google :
گوگل در ریاضی نام عدد بزرگی است که تشکیل شده است از عدد یک با صد تا صفر جلوی آن .
مؤسسین سایت و موتور جستجوی گوگل به شوخی ادعا می کنند که این موتور جستجو می تواند این تعداد اطلاعات (یعنی یک گوگل اطلاعات ) را مورد پردازش قرار دهد.

Hotmail :
این سایت یکی از سرویس دهندگان پست الکترونیکی به وسیله صفحات وب است.
هنگامی که مدیر پروژه برنامه می خواست نامی برای این سایت انتخاب کند علاقه مند بود تا نام انتخاب شده اولاً مانند سایر سرویس دهندگان پست الکترونیک به mail ختم شده و دوماً برروی وبی بودن آن نیز تأکید شود. بنابراین نام Hotmail را انتخاب کرد. در کلمه Hotmail حروف Html به ترتیب پشت سرهم قرار گرفته اند. گاهی اوقات اسم این سایت را به صورت HotMail نیز می نویسد.

HP :
شرکت معظم HP توسط دو نفر بنام های بیل هیولت و دیو پاکارد تأسیس شد.
این دو نفر برای اینکه شرکت هیولد پاکارد یا پاکارد هیولت نامیده شود مجبور به استفاده از روش قدیمی شیر – خط شدند و نتیجه هیولد پاکارد از آب در آمد.

Intel :
از آنجاییکه این شرکت از بدو تأسیس با تأکید روی ساخت مدارات مجتمع ایجاد شد. نام آن را INTegrated Electronics یا به طور مختصر INTEL نهادند.

Lotus :
میچ کاپور مؤسس شرکت که هندی الاصل بود از حالت لوتوس که یک اصطلاح مدیتیشن متعالی (T.M.) می باشد برای نامگذلزی شرکتش استفاده کرد.

Mirosoft :
نام شرکت ابتدا به صورت Micro-soft نوشته می شد ولی به مرور زمان به صورت فعلی در آمد. Microsoft مخفف MICROcomputer SOFTware است. و دلیل نامگذاری شرکت به این اسم نیز آن است که بیل گیتس مؤسس شرکت آن را با هدف نوشتن و توسعه نرم افزارهای میکروکامپیوتر ها تأسیس کرد.

Motorola :
شرکت موتورولا با هدف درست کردن بی سیم و رادیوی خودرو کار خود را آغاز کرد. از آنجاییکه مشهورترین سازنده بی سیم و رادیو های اتومبیل در آن زمان شرکت Victrola بود. مؤسس این شرکت یعنی آقای پال کالوین نیز اسم شرکتش را موتورولا گذاشت تا علاوه بر داشتن مشابهت اسمی کلمه موتور نیز به نوعی در اسم شرکتش وجود داشته باشد.

Oracle :
مؤسس شرکت اوراکل یعنی لری الیسون و باب اوتس قبل از تأسیس شرکت روی پروژه ای برای CIA کار می کردند . این پروژه که اوراکل نام داشت بنا بود تا با داشتن مقادیر زیادی اطلاعات بتواند تا جواب تمام سؤال های پرسیده شده توسط اپراتور را با مراجعه به مخزن اطلاعات بدهد. ( اوراکل در اساطیر یونانی الهه الهام است. ) این دو نفر پس از پایان این پروژه شرکتی تأسیس کرده و آن را به همین اسم نامگذاری کردند.

Red Hat :
مؤسس شرکت آقای مارک اوینگ در دوران جوانی از پدربزرگش کلاهی با نوارهای قرمز و سفید دریافت کرده بود ولی در دوران دانشگاه آن را گم کرد . زمانی که اولین نسخة این سیستم عامل آماده شد مارک اوینگ آن را همراه با راهنمای کاربری نرم افزار در اختیار دوستان و هم دانشگاهیش قرار دارد. اولین جمله این راهنمای کاربری « درخواست برای تحویل کلاه قرمز گم شده » بود.

Sony :
Sony از کلمه لاتین Sonus به معنای صدا مشتق شده است .

SUN :
این شرکت معظم توسط چهار تن از فارغ التحصیلان دانشگاه استانفورد تأسیس شد. Sun مخفف عبارت Standford Univercity Network می باشد .

Xerox :
کلمه Xer در زبان یونانی به معنای خشک است و این برای تکنولوژی کپی کردن خشک در زمانی که اکترا کپی کردن به روشهای فتوشیمیایی انجام می گرفت فوق العاده حائز اهمیت بود.

Yahoo:
این کلمه برای اولین بار در کتاب سفر های گالیور مورد استفاده قرار گرفته و به معنی شخصی است که دارای ظاهر و رفتاری زننده است . مؤسسین سایت Yahoo جری یانگ و دیوید فیلو نام سایتشان را Yahoo گذاشتند چون فکر می کردند خودشان هم Yahoo هستند


جمعه 85 آبان 19 , ساعت 8:14 عصر

سلام . اول عکس هارو ببینید بعد از اینکه کفتون برید زیر عکس ها توضیحی در مورد این عکس ها دادیم که اگر نخونید تمام عمر خودتونو و بچتون و نوتونو و 7 نسل دیگتو در فناست .

 

نمای بیرونی کشتی

سالن اسکی رو یخ و مسابقات هاکی

 

نمایشگاه اتومبیل

 

نمایشگاه نقاشی و عکس

 

یکی از سالن های غذاخوری

یکی دیگر از سالن های غذاخوری

 

خوب اگه هنوز قش نکردید و یا اینکه متوجه نشدید این چیه ادامه مطلبو بخونید . این یک کشتی 13 طبقه است که همه چیز توش داره عکس بعضی امکاناتشو بالا میبینید . دبگر امکانات این کشتی عبارت است از : زمین چمن مصنوعی ، زمین تنیس ، استخر و سونا ، سالن همایش  سینما ، چندین رستوران ، جایی برای رانندگی !!! ، پارک و .......

  آخه ! حیف که تو ایران نیست اگه هم بود پول کلونی میگرفت .این اولین حرفییه که می زنید ، درسته یا نه ؟ خوب حالا پایینو بخونید تا همین آلان یا قش کنید یا .....

 

خوب باید خدمتتون عرض کنم درسته این کشتی از ایران عبور نمیکنه و اصلا مسیرش اینورا نیست اما یک آژانس مسافرتی در ایران بلیط این قطار رو می فروشد !!!! درسته تعجب نکنبد هنوز بقیش مونده . بلیطش واقعی و شما میتونید خیلی راحت تر از اینکه فکرشو بکنید یه چند روزی رو با این کشتی مسافرت کنید .

 قیمت بلیط این کشتی حدود 1000000تا 1200000 است

به جون خودمون راست میگم فردا یا شاید هم پس فردا شماره تلفن این آژانس مسافرتی رو میدهم تا خودتون ببینید راست میگم . این کشتی بهمن 85 و فروردین 86 حرکت داره که میتونید هرکدومرو که می خوایید انتخاب کنید . اگر شما بیاد حتما منو ( space ) می بینید شک نکنید چون من دیروز بلیطشو خریدم .

توجه داشته باشید که تعداد بلیط های این کشتی در ایران بسیار محدود است و تا امروز هم حدود 60 % بلیط هاشو فروخته پس شک نکنید

چند روز پیش هم شبکه 4 مستند ساخت این کشتی رو نشون داد . از لحاظ ایمنی از خونه خودتون امن تره و اگر مشکلی پیش بیاد باند فرود هلیکوپتر و هواپیما و قایق های نجات همگی به اندازه برای همه هست

 


جمعه 85 آبان 12 , ساعت 8:23 عصر

درسته خانم انصاری مرد اما نه به معنی واقعی . تا چند روز پیش تنها را ارتباط با خانم انصاری وبلاگ ایشون بود . اما اعلام کردند که دیگه به روز نمی کنند و به سوالات پاسخ نمی دهند . ایمیل ایشون نیز از دیروز پاک شد !!!!! لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید و اعلام کنید مایلید تا بار دیگه اولین وبلاگ فضایی به روز بشه . اگر شما وبلاگر هستید حتما این موضوع رو در وبلاگتون درج کنید تا بار دیگه پل ارتباطی ما با خانم انصاری ایجاد بشه .

http://spaceblog.xprize.org/2006/10/23/wonderful-ride/#comments


پنج شنبه 85 آبان 11 , ساعت 4:18 عصر

ای بابا ! این جوونای ایرونی خیلی شیتونن مگه نه !!!! هی به دولت مردا بگو بابا جوونه ایرانی تفریح نداره اونا باور نمی کنند وقتی اسباب تفریحات سالم .جود نداشته باشه جوون ایرونی خودش سرگرمی می سازه . در این چند ماهه یکی از مهمترین سرگرمی ها ساخت فیلم برای افراد معروف جامعه است . اول رضا هلالی و حالا دختر شوکت . ما این فیلم رو 2 ماه پیش گرفتیم و بررسی کردیم فهمیدیم میکس است هرجوری هم خواستیم به گوش این بازیگره برسونیم نشد حالا دیگه خودش بره جمشون کنه . متن زیر دیروز در روزنامه جام جم منتشر شد .

تکذیب کرد ؟

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تکذیب خبر خودکشی یک هنرپیشه از برخورد شدید با تهیه و توزیع کنندگان سی دی های مبتذل و غیراخلاقی خبر داد.
به گزارش جام جم ، روز گذشته سردار رادان با اشاره به این خبر گفت : از 2 ماه گذشته این سی دی غیراخلاقی در تهران پخش و تحقیق در این زمینه از سوی پلیس امنیت آغاز شده است.
رئیس پلیس تهران با هشدار به افرادی که دارای مشاغل خاص هستند و به نوعی چهره آنها برای مردم شناخته شده است ، گفت : از ضبط و نگهداری تصاویر خصوصی و خانوادگی در تلفن های همراه و کامپیوتر بخصوص وقتی برای تعمیرات در اختیار دیگران قرار می گیرد، خودداری کنند؛ در غیراینصورت موجب سوئاستفاده مجرمانه می شود.محمد تورنگ رئیس مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی تهران بزرگ نیز به فارس گفت : «این هنرپیشه زن در حال حاضر در سلامت کامل است». گفتنی است این هنرپیشه با تکذیب انتساب سی دی منتشره به خود گفته است از توزیع کنندگان و عوامل آن شکایت کرده است. همچنین نیروی انتظامی اعلام کرد عوامل این موضوع به شدت جریمه نقدی و زندان می شوند .

 

حالا دیدید گفتم شیتونن ولی به همه ایرانی ها یه حالی دادند مگه نه ؟ شایعه خیلی جالبی بود مخصوصا امروز که دیگه حتی روحانی مدرسمونم ازش حرف می زد ؟!!!!!!


سه شنبه 85 آبان 9 , ساعت 9:24 عصر
در این چند روز یکم به روز کزدن وبلاگ با مشکل روبه رو بود چون داریم کارای باحالی رو وبلاگ انجام می دیم که مطمئنیم خوشتون می یاد . از هفته آینده هم یه نویسنده باحال با تجربه به ما اضافه می شه تا این گروه 3 نفره بتونند هرچی شما می خوایید برایتون فراهم کنند . آخر هفته منتظر اس ام اس های جدید باشید .
پنج شنبه 85 آبان 4 , ساعت 4:28 عصر
نام کامل:BRITNEY JEAN SPEARS
اسامی مستعار:BRIT-PINKEY  
تاریخ تولد: 2 دسامبر 1981
محل تولد: لوئیسیانا - کنت وود آمریکا.
شغل: خواننده .
قد: 1 مترو 63 سانتی متر.
وزن: 58 کیلوگرم.                                                                              
اولین ترانه:BABY ONE MORE TIME  1999 در حالی که
تنها 17 سال سن داشت.
نام پدر:JAMIE(جیمی)--- شغل: پیمان کار ساختمان.
نام مادر:LYNNE(لین)--- شغل: آموزگار.
برادر:BRYAN(براین)--- سن: 27 ساله.
خواهر:JAMIE LYM(جیمی ایم) --- سن: 15 ساله.

شوهرها:

1-JASON ALLEN ALEXANDER(آلن الکساندر): تاریخ ازدواج ژانویه 2004. اما ازدواج آنها تنها 55 ساعت دوام آورد.

2-KEVIN EARL FEDERLINE(کوین فـدرلیـن): تــاریــخ
ازدواج سپتامبر 2004. کوین یک رقصنده حرفه ای میباشد.

کوین دارای 2 فرزند از همسر سابق خود بنامهای KORI و
KALEB میباشد.

تحصیلات: وی در کودکی به کلاسهای رقص و ژیمناستیک
رفـتـه و در نوجوانی یک دوره 3 ساله  را نیز در یک  مـدرسه
هنری سپری کرده است.

فرزند: بریتنی هم اکنون بار دار میباشد. نخـستین فـرزند
وی تا 3 ماه دیگر بدنیا خواهد آمد.

3- دوست پسر پیشین:JUSTIN TIMBER LAKE(جاستین تیمبر لیک) به مدت 3 سال.

جوایز:
2 بار نامزد
GRAMMY AWARDS گردیده
4 بار برنده جایزه
MTV AWARDS
4 بار برنده جایزه BILLBOARD MUSIC AWARD

فیلمهایی که وی در آن حضر یافته:
شوی میکی ماوس در سال 1994-
LONGSHOT-CROSS ROADS-AUSTIN POWERS

آلبومها:

 

 

                                         1999:BABY ONE MORE NIGHT

 

 

                                          

                                         2000
:OOPS!..I DID IT AGAIN 

 

 

 

 

                                         2001: BRITNEY

                                         

 


 

                                         2003:IN THE ZONE 

                                         

 

2006:ORIGINAL DOLL تـوضیح: ایــــن آلـــبوم هم اکنون در بازار هست  

درآمد سالیانه وی در سال گذشته: 40 میلیون دلار.

شمار آلبومهای به فروش رفته وی در سرار جهان:
45 میلیون آلبوم.

 

 



بیوگرافی:

بریتنی از همان کودکی و در سن 8 سالگی به خوانندگی
علاقمند بود. وی  در سن 10سالگی برای حضور در شوی
میکی مـاوس در امتحان ورودی آن شرکت کرد اما  پذیرفته
نـگـردیـد. وی مـجـددا در سـن 11 سالگی در آزمون ورودی
شـــوی میکی ماوس شرکت کرد و این بار پذیرفته شد. او
تنها پس از گذشت 6 سال به یک سوپر استار جهانی بدل
گشت.


پنج شنبه 85 آبان 4 , ساعت 3:43 عصر

بلاخره یک فیلتر شکن پیدا شد که تقریبا تمام سایت های فیلتر شده رو باز می کنه امتحانش ضرر نداره .

 

http://www.proxywild.com

 

 


<      1   2